Wiele osób reprezentujących jednostki oświatowe ma problemy z zakupami ‘za gotówkę’ lub ‘przelewem (z góry)’. Otrzymuję wiele informacji od Was, że przydałaby się mozliwość zamawiania towarów w edusklepie ‘z odroczonym terminem płatności’, tzn.:

1) zamawiam towar
2) otrzymuję przesyłkę w swojej jednostce
3) fakturę przekazuje do księgowości i oni tam puszczają przelew

Z największą przyjemnością informuję, że wprowadziliśmy procedurę pozwalającą w ten sposób zamawiać towar. Możliwość taką otrzymują w tej chwili wszystkie jednostki budżetowe jak: szkoły, przedszkola, świetlice, ośrodki pomocy społecznej, domy dziecka, etc.. Aby zamówienie zostało zrealizowane wystarczy wydrukować druk zamówienia podczas finalizowania procesu zamawiania w edusklepie (będzie on zawierał już wszystkie niezbędne informacje i towary które chcesz zamówić), opieczętować, podpisać i wysłać na podany numer faksu. Po weryfikacji z naszej strony zamówienie zostanie zrealizowane. Mam nadzieję, że to udogodnienie ułatwi Waszą pracę i sprawi wiele satysfakcji. Pozdrawiam serdecznie -)